Byliśmy z Wami na Infoshare 2024!

W tym roku wydawnictwo PWN po raz pierwszy wzięło udział w największym wydarzeniu technologicznym i startupowym w Europie Środkowo-Wschodniej – Infoshare. Jak zawsze byliśmy tam z naszymi książkami, ale nie zabrakło także inspirujących spotkań z autorami i prelegentami. Z sukcesem kontynuowaliśmy także akcję edukacyjną „Czytam. Inwestuję”.

Infoshare – największa konferencja technologiczna w Europie Środkowo-Wschodniej

Jak co roku twórcy oprogramowania, liderzy biznesu, startupowcy, inwestorzy, marketerzy i entuzjaści technologii zebrali się w Gdańsku aby uczyć się i inspirować podczas święta cyfrowego świata. Tegoroczna konferencja odbyła się 22 i 23 maja, a PWN jako jedyne wydawnictwo zdecydowało się zaprezentować swoją ofertę, kolejny raz dowodząc, że pomimo szerokiego rozwoju technologii, książki wciąż mają ogromną wartość i cieszą się nieustającą popularnością!


Ponad 150 czołowych prelegentów z całego świata, najnowsze globalne trendy technologiczne i sztuczna inteligencja. Największe firmy i korporacje, międzynarodowi inwestorzy i setki startupów. Tak wyglądały dwa dni w przestrzeni centrum wystawienniczo-kongresowym Amberexpo, do którego zjechało kilka tysięcy uczestników z całej Europy.
Tegoroczna, 18 edycja Infoshare to aż 8 scen tematycznych, na których eksperci z całego świata omawiali zagadnienia dotyczące m.in. innowacji w biznesie i zarządzaniu, skutecznej sprzedaży i trendach w marketingu,

Jak co roku, konferencja była znakomitą przestrzenią łącząca liderów biznesu, inwestorów oraz startupy.

Wydawnictwo Naukowe PWN na Infoshare

Na konferencji nie zabrakło czołowych nazwisk ze świata marketingu oraz technologii. W gronie prelegentów znaleźli się także popularni autorzy książek wydawnictwa PWN: Piotr Bucki, Paweł Tkaczyk, Artur KurasińskiKrzysztof Marzec. Jako jedyne wydawnictwo obecne na Infoshare, poszerzyliśmy naszą ofertę sprzedażową o książki autorstwa prelegentów z innych wydawnictw, dając im możliwość zaprezentowania swoich publikacji uczestnikom wydarzenia. Wszyscy chętnie rozdawali autografy z dedykacją i polecali swoje ulubione tytuły.

Dużym zainteresowaniem cieszył się również zorganizowany przez nas konkurs „Czytam. Inwestuję”, w którym rozdaliśmy ponad 150 książek! Przez dwa dni nasze stoisko odwiedziło kilka tysięcy osób, a my przeprowadziliśmy mnóstwo rozmów z czytelnikami i przyszłymi autorami, które z pewnością zaowocują dalszą współpracą.

Zapraszamy do obejrzenia relacji


Zespół marketingu PWN